Aşk Acısından Nasıl Kurtuluruz?

 Aşk acısı çekmeyen var mı?

ciftler_iliski

 

Müslüm Gürses bir şarkısında diyor ki;

”Hangimiz düşmedik kara sevdaya,

Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi,

Hangimiz bir kuytu köşe başında,

Bir vefasız için yol gözlemedik”

Hepimiz mutlaka aşk acısı yaşamışızdır, o karmakarışık duygu fırtınaları ile boğuşup, bazen çaresiz kalmış, şanslıysak kısa zamanda bu acıdan kurtulmuşuzdur. Bu yazıda ilk önce neden aşk acısı çektiğimizden bahsedecek, sonrasında da beynimizin çalışma ilkelerini temel alarak aşk acısından nasıl kurtulabileceğimizin tüyolarını vermeye çalışacağım.

Neden aşk acısı çekeriz?

romantik_iliski

Çok basit. Aşk beraberinde sahiplenmeyi getirir, sahip olduğumuz şeyleri kaybetmekse acı verir.

Aşık olduğumuzda sevdiğimiz insanı o kadar sahipleniriz ki, ayrılık demek bir bakıma ölüm demektir, sevgiliden mahrum kalmak ölüm acısına denk bir acıyı yaşatır savunmasız kalbimize. Aşk da tıpkı sigara gibi, bağımlılık yapan tüm maddeler gibi yoksunluk durumunda sevdalısını acılar içinde kıvrandırır.

Aşk acısı ne kadar sürer?

zaman_saat

Bu karşınızdaki kişiyi ne kadar sevdiğinize ve bir kayıp karşısındaki duygusal toparlanma becerinize bağlı olarak değişir.

Biliyoruz ki sevgilisini bir haftada unutanlar da var, 5 yılda unutamayanlar da… Peki aşk acısından nasıl kurtuluruz?

 

Aşk acısından nasıl kurtuluruz?

Unutmak İçin Hızlı Çözüm: Hafızamız, çağrışmalı bellek yasasına göre çalışır. Teknik olarak bir insanı unutabilmenin en hızlı yolu onu çağırıştıracak her şeyi yok etmektir. Çünkü ona ait eşya, fotoğraf ve benzeri objeleri her gördüğünüzde duygularınız tekrar canlanacak ve doğal olarak acı çekmeye başlayacaksınız.

Danışmanlık oturumlarımda, aşk acısını çektiğini söyleyen kişilere hemen sorduğum sorular şunlar olur;

Hala onu facebook, twitter gibi sosyal medya hesaplarından takip ediyor musun?

ETME

Hala odanda onun sana aldığı hediyeler vb. şeyleri tutuyor musun?

TUTMA

Onun sana attığı mailleri, telefon mesajlarını hala tekrar tekrar okuyor musun?

OKUMA ve SİL

Arkadaşlarının davetlerini geri çevirip, kendi kendine ‘Bu neden benim başıma geldi? Neden bitti?’ diye sorular sorup, kendini mahvediyor musun?

YAPMA

 

Aşk Acısından Kurtulmak İçin Tavsiyeler

 

1. Geçer

guclu_kadin

İlk önce geçeceğine inandırın kendinizi, insanoğlu her şeyi unutur ve hiç bir acı boşuna çekilmez. Eğer o acının içindeki hediyeyi görmeyi seçerseniz size çok şey öğretecektir. Bir Kızılderili atasözü der ki; “Her trajedi diğer elinde bir hediyeyle gelir; ama genellikle acı çekmekle öylesine meşgul oluruz ki hediyenin farkına bile varmayız, o da geldiği gibi yitip gider.”

2. Sosyalleşin

sosyal_olmak

İçinizden arkadaşlarınızla birlikte dışarı çıkmak gelmese bile çıkın, yeni insanlarla tanışın, kendinizi zorlayın. Yeni şeyler görmek, dikkatinizi başka yönlere çekecektir ve bu da yavaş yavaş duygu durumunuzu değiştirmeye başlayacaktır.

3. Yeni Bir Hobi Edinin

sarilmak

Onunlayken yapmadığınız veya onu çağrıştırmayacak yeni bir hobi edinin. Özellikle bu hobi sosyal etkileşimi de içinde barındırıyorsa çok daha etkili olur. Yani ebru kursuna yazılmaktansa, tiyatro kursuna gitmenizi tavsiye ederim.

4. Yeni Arkadaşlar Edinin

daha_mutlu

Bugün internetin en güzel nimetlerinden biri de sizinle aynı görüşü paylaşabileceğiniz kişiler bulmaktır. Bunu nasıl yaparsınız? Forumlara, gruplara ve twitter, tumblr gibi sitelerdeki etiketlerden aramalar yaparak ilginizi çekebilecek bütün topluluklara ulaşabilirsiniz. Sizinle aynı frekansta olan insanlarla sohbet etmek inanın bana çok iyi gelecektir.

5. Okuyun

kitap_okumak

Yedikleriniz nasıl bedeninizi şekillendiriyorsa, okuduğunuz ve izlediğiniz şeyler de zihninizi, duygularınızı öyle şekillendiriyor. Okuyun evet, dünya üzerinde aşk acısıyla baş etmeyi öğrenmiş ve bunu paylaşmış binlerce kişinin kitaplarını, yazılarını, yayınlarını okuyun. Sizi anlamayacak, ne hissettiğinizi bilmeyecek kişilerden tavsiye ummaktansa uzmanların kitaplarından yararlanın. Bir gün Nasreddin Hoca damdan düşmüş, hemen çevre halkı yanına gelip yardım etmek istemiş, Nasreddin Hoca da demiş ki, ‘siz bana damdan düşen birini bulun, bana ancak o yardım edebilir.’

Tecrübe çok önemlidir. Başkalarının tecrübelerinden yararlanmak sizi hızlı ileriye götürür.

6. Hayatınızı Sorgulayın

yalniz_kadin

Kendinizi sorgulayın; ”Ben neden bu kadar acı çekiyorum? Kendimde ne eksik? Kendimi yetersiz mi hissediyorum? Yoksa değersiz mi hissediyorum?”

Çektiğimiz acılar sorunlarımızı fark etmemizi sağlar. Duygularımızsa harekete geçmemiz için otomatik olarak devreye giren sinyallerdir.

Nasıl ki vücudumuzda hissettiğimiz bir ağrı, bize hastalıkların sinyalini veriyorsa, yaşadığımız acı dolu duygular da bir şeylerin ters gittiği sinyalini verir. O sinyalleri dikkate alıp, kendimizi değiştirme yoluna gitmeliyiz. Acı varsa, değişim bir ihtiyaçtır.

7. Kullandığınız Kelimelere ve Yorumlama Biçiminize Dikkat Edin

hayal_kurmak

Duygularımızı belirleyen şey olaylara verdiğimiz anlamdır. Evdesiniz, sevgiliniz 19.00’da geleceğini söyledi, saat 19.30 ve telefonu kapalı. Ne düşünürsünüz? Bazısı der ki, ‘Ne sorumsuz bir adam, bir telefon bile etmedi. İnsan telefonu kapalı olsa bile arkadaşından arar’ bu yorum sizi sinirlendirir ve sevgiliniz geldiğinde muhtemelen kavga çıkar.

İkinci düşünce; ‘Acaba başına bir şey mi geldi? Telefonu da kapalı, aman Allahım inşallah sağ salim gelir.’ Bu yorum sevgilinize özlem, şefkat duymanızı sağlar. Üzülürsünüz, onu kaybetme korkusunu hissedersiniz ve o geldiğinde muhtemelen kocaman sarılırsınız.

Üçüncü düşünce; ‘Mutlaka bir nedeni vardır, çünkü normalde böyle bir şey yapmaz. Herhalde trafiğe takıldı.’ Bu yorum da sizin normal bir duygu durumunda sevgilinizi beklemenizi sağlar.

Gördüğünüz gibi aynı olaya üç farklı anlam yüklemek üç farklı duygu durumu oluşturur. Peki bu anlamı yükleyen kim? Tabii ki biziz. Bu yüzden kendi psikolojimizi kontrol edebilir ve yaşadığımız olaylara istediğimiz anlamı verebiliriz.

Tabii ki hayatı biz kontrol edemeyiz ama olaylara vereceğimiz tepkileri kontrol edebiliriz.

Bir ilişki bittiğinde, ‘beni terk etti’, ‘hiç anlaşamıyorduk’, ‘beni kullandı’, ‘duygularımla oynadı’ vb. şeyleri söylemek yerine ‘uyuşamadık ve ayrıldık’ demek hem sizi rahatlatacaktır hem de geçmişe verdiğiniz anlamı değiştirecektir.

Geçmişine en güzel yanı, onun artık geçmiş olmasıdır.

kopru

İki Zen keşişi, yabani bitki toplamak için tapınaktan ayrılır ve ormanın derinliklerine doğru ilerler. Bahar zamanıdır ve tüm doğa canlanmıştır. Zen öğrencileri bir yandan bitki toplayıp bir yandan ormanın içindeki bir köye yaklaşırken karşılarına bir kadın çıkar. Kadın, dağdan gelen kar suları ile gürül gürül akan nehirden karşıya geçecek bir yol bulmakta zorlanmaktadır.

Zen öğrencilerinden bir tanesi ilerler ve kadını sırtına alıp nehrin daha sığ olan bir yanından karşıya geçer. Kadını karşı kıyıda bıraktıktan sonra teşekkürlere yanıt verir ve yeniden nehrin diğer kıyısına, yabani bitki toplamaya döner.

Geri döndüğünde diğer arkadaşı yaptığını onaylamayan gözlerle kendisine bakıyordur. Ona hemen bir bir Zen öğrencisinin yapmaması gereken şeyleri anlatır. Kadınlara dokunmak yasaktır!..

Yol boyunca bu konuda konuşup durur. Ona, böyle bir şey yapmaması gerektiğini, tapınak yemininin kadınlardan uzak durmayı gerektirdiğini söyler.

Tapınağa yaklaştıklarında diğer öğrenci halen bir kadına dokunduğu için kardeşini azarlamayı sürdürmektedir. Tapınağın kapısına geldiklerinde, kadını sırtına alıp nehrin karşısına geçiren öğrenci durur ve kendisini azarlayan kardeşinin gözlerine bakarak şöyle der:

”Sevgili kardeşim, ben kadını nehirin karşı kıyısında bıraktım. Sen hala onu taşıyor musun?”

Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle,

Hakan Mengüç / 6 Kasım 2013

 

255
  İlgili Yazılar

Yorumlar

  1. ipek  Temmuz 4, 2016

    hayatta daha kötü seyler olabilir diyerek ayaga kalktım her zamn.belki zor oldu .her kalktığımda.yeni bir üzüntunun kederin içine girecegimi tabiki biliyordum.kim sonsuz mutluluga kavusmuski bn kavusayım dıyerek kendıme teselli verdim. belkide hep kendimi kandırdım.ama bitti.artık bnm hiç bişey umrumda deil.bni mutlu eden tv programalarını bile daha cok seviyorum ondan.en yakınım sevdiğimle cıktı.onu atlattım allaha sükür sonra tam asık oldum dedim bu seferde yanlış kişiye oldu maalesef.gecer.ailemiz var yanımızda bnce bu en büyük mutluluk..

  2. Gizli kiz  Temmuz 8, 2016

    3 yıl çok sevdik biz aşkımız hiç bitmicekti . Aramıza çok engelelr girdi birbirimize acilamadik bu türlü. Ama çok sevdik. Hep merak ettik birbirimizi hep konuştuk . Kuzenim sevdi onu bnde onun için unutmaya çalıştım . Onu seven beni seven birçok kişi oldu ama yinede bırakmadık birbirimizi. Ilk yakinlasmamiz bn yere düştüm beni kaldırdı duraklarim ona çok yakındı onu çok sevdimm çok ise beni . Okul servisinde gözlerimin içine bakti bende onunkilerine gulumsedim hiç bi tepki bile vermedi öylece daldı bana sonra bende ona yaz bitti yine okulda gördüm onu servislerimiz ayrıldı . Sınıflarımız zaten ayrıydı sonra aynı kurstayaydik okulun kirsuydu bu yıl başladı. Sonra orda yanyana otururduk. Biraz salakti Ama bn ogretiyodum . Ders matti tabii.bizim cokkk animiz var beni seven biri daha vardı ama bn onu istemedim bana cikma teklifi etti ama ben kabul etmedim . Çünkü onu sevmiodum bn fet…..’ı seviyorum. Sonra seneye çok kötü şeyler oldu. Bir oğlan bir kıza açılmak istemiş cikma teklifi etcekti . Oğlan fet….. ‘a demiski sen bu kıza cikma teklifi de kabul ederse beni sevmiyodur.kabul ederse seviyodur.benimkide etmiş. Kızda yavsak piç oç müdür ediyom arkadaşlar pardon . Neyse kızda kabul etcekmis ama kızın kuzeni istememiş. Ondan kiz hayır demiş . Fet….. kıza demiski bn seni sevmiom bnim sevdiğim başkası (ve benim adımı vermis ) bn seni önceden seviodum demiş . Yani okulun başlarında seviomus . Kızda benimkine aşık oldu . Peşini bırakmadı ve bizi ayırdı. Uzak kaldık.sonra benimki bi anda beni unuttu başka kıza aşık oldu ama sevdigi kiz başka oğlana aşıktı aşık oldug kişi ise önceden beni seviyodu.önceden fet….. Onu benden kiskaniodu bana cikma teklifi eden çocuk ışte oydu. Ogalnda o kızı seviodu benimki ortada kaldı pişman oldu. Bana mal mal bakiodu . Affetmedim sonra yollarımız ayrıldı . Başkasıyla cikio suan. Kuzenim onun beni sevdini biliodu . Bana hep onu kotuledi .bn fet…..’i hiç affetmicem hicccc

  3. gizemli kiz  Temmuz 9, 2016

    tesekkurler uyarilarinizi dikkate alcam ama yapamyorum silemiyorum o nsl olcak

  4. ugur  Temmuz 13, 2016

    Zor

  5. Gecenin karanligi  Temmuz 28, 2016

    Kardesler benim durumum daha kotu platonik asik oldum birine ilk baslarda kiz beni gormek icin onumden hemen hemen hergun gecip oyle bi bakardiki oda bana asik sandim bazi durumlardan dolayida soyleyemedm dogru zamani bekledm simdide telefinu elinden dusmuyo benlede arayi soguttu kesin birini buldu mutluda yani is geregi hergun goruyorum aci ustune aci icimde bi umut var ama olmycani biliyorum olmycani bile bile sewyoz istee napiymm isi birakiyimmi yoksa mucadelemi ediyim ama kardesim kizinda elinden telefn dusmyoki simdi gene gecti elinde 2 tane canta var helan o halde bile telefonuna bakiyo bu nasl bi sey anlamadm

  6. Emre  Temmuz 30, 2016

    Kalbimizinde mi aminakoyalim kalbimizide mi sokelim nasıl sokcez amk ne kaç yılı cocukken sevdim bende kalbimizi mi sokelim admin gel senle yer degistirelim

  7. Huzunlu  Ağustos 2, 2016

    Allah yardim etsin hepinize durum kotu valla zor zor zor zor cok zor dayaa.gucu versin allah

  8. Mustafa  Eylül 2, 2016

    Hayat ın bazen getirisi cok olur bende galiba ilk kez böyle körü körüne aşık oldum cok zor bişi biz daha ayrılmadık ama aşkımız sanki imkansız çünkü cok zorlanıyorum yoruldum artık cok zor o ne derse o oluyo çünkü ben aşık olmuşum biliyo ne yaparsa yapsın geri gelicek düşüncesi çünkü bana aşık onun için olursa olur olmassa olmaz düşüncesi zaten o öldürüyo beni sabrediyorum ama nereye kadar bilmiyorum cok Can’ım yanıo ni türlü Kafamdan atamıyorum ben ne kadar üstüne düşersem düşim benimsiyim ona bunaltıcı geliyo çünkü o ben gibi sevmiyor sevse imkanı mı var böyle yapmanın ama dua ediyorum aklımdan sil onu diye çünkü artık şunu biliyorum gerçekten hakedeni seveceksin anlayanı değer bileni yoksa anlamayana anlatmak zulüm başka ni açıklaması yog ilacı ise hiç yok sabır sükunetten yanadır diyip hayırlısı nı bellemek lazım su akar yolunu bulur sen kendine iyi bak ..

  9. adamın biri  Eylül 4, 2016

    bir yıl çıktık öyle bir aşk yaşadık ki batıl inançlara bile inanır olduk galata kulesine çıkan sevgililer kavuşurmuş diye bir hikaye duyduk hemen galata kulesine çıktık adımızı bile kazıdık oraya.. sonra bi gün depreme uğrar gibi yıkıldık yerle bir olduk dağıldık o kadar çok engele rağmen ayakta durabilen biz bir hata sonucu ayrıldık defalarca intihar ettim kendimi onun gözleri önünde bçakladım yine durmadı gitti..aldatmadım hala da çok seviyorum ve 79 gündür hayatımda yok ayrıca şuan başkasıyla evli ailesi beni öğrenince onu zorla başkasıyla evlendirdiler kendisi depişman ama son pişmanlık bi boka yaramıyor na sözverdim yaşiycam diye yoksa yine vururdum kendimi… şimdi yurt dışına gitçem başkasını sevmiycem bir hayat kurmicam kendime ömrüm yettikçe sevmeye devam edicem… 04.05.2015.

  10. soğuk  Eylül 9, 2016

    hayatım bok gibi , aşk olsun aile olsun , hiç mi mutlu olmıyıcam ? dediklerini uyguluyorum .ve lakin fakat . onu hergün görüyorum .başkası var yani benle ilgilenen biri, kafam karışıyor.ve onunla yakın arkadaş oldular

  11. Devrim  Eylül 10, 2016

    Sevdiğim biri vardı 1 buçuk sene ilişkimiz oldu kısa süreliğine bir ayrılık yaşadık o süre zarfında benim yakın bir arkadaşımla yakınlaşması olmuş biz sonra geri barıştık yakın arkadaşım bana imalarda bulunuyordu bende anladığım kadar sordum sevdiğime böyle bir şey oldu mu ? Hayır dedi. Bende inandım çünkü benim için o en güvenilirdi o ne derse oydu. Sonra yavaş yavaş soğukluk hissettim bana karşı ve söyledi evet öyle bir şey olmuştu dedi ve o an dünyam başıma yıkıldı olup olmaması benim umrumda değildi umrumda olan bana yalan söylemesiydi böyle bir konuda. Daha sonra güvenemedim zaten ve ayrıldım . Şuan bazen yazıyor bazen yazmıyor bazen küstahca konuşuyor bazen uysal anlayamıyorum onu da ama tek bildiğim onu hala çok seviyor olmam buna engel olamıuorum çünkü aklımdan çıkaramıyorum. Sürekli aklımda çünkü hayatıma o kadar girmiş ki her şey ondan bir parça . Böyle çaresiz bir durumdayım işte.

  12. Artık ölü  Eylül 15, 2016

    Bn kızı 10 yıl sevdim kendime kabullendiremedim onu sevdiğimi bu sene söyledim o bni reddetti

  13. Yesim  Eylül 17, 2016

    Is yerinde surekli bana bakan biri var cok sempatik bir insan ben de yavas yavas isindim ve evli 2 cocugunun oldugunu ogrendim aslinda saklamadi hic konusmadigimiz icin zaman sonra baskalarindan duydum derken ben bir sekilde uzaklamaya calistim kendimden sogutmaya calistim uzaklasmadi kiskandi sorunlarimda hemen gelip yardimci olmaya calisti isten ayrilmak istedim ayrilamadim bir zaman gitmedim ise geri dondugumde deli gibi sevindi arkadaslarima sormus gelmiycek mi neden gitti diye cikarkan geldi bana sordu neden isten ayriliyorsun diye sordu su anda surekli birseyleri bahane ediyor ve bizim bolume geliyor deli gibi bakiyor kiskaniyor karanlikta yurudugumde kiziyor arsız bir insan degil aslinda asla da rahatsiz etmek istemez ince fikirli bir jnsan olmaz dedigim zaman onunla konustugumda seni asla uzmek istemem ozur dilerim dedi ama 20 gun sonra daha beter oldu bakislari davranislari kiskanmasi 1yil 7 aydan beni beraber calisiyoruz is garicinde tek kelime etmedik ve bana 1 kere ismimi soylemedi nasil vazgece bilirim vazgecire bilirim bana akil verin lutfen hic icinde olmak istemedigim olayin icindeyim asla aklima gelmezdi evli bir erkegi unutmaya calisacagim hayat ne tuhaf lutfen yardim edin sogsun benden istiyorum

  14. Dilanur  Eylül 21, 2016

    Ben 8. Sınıfta birini gördüm okulda aşık oldum. Işte onunla çıkmak için hers yi yaptım ama sevmedi beni bi gün parkta karşılaştık bi kız geldi dedi gökhan ona bakmandan rahatsız oluyomuş kalktım başka banka oturdum 5 dk sonra bi kız geldi dedi gökhan seni cagirio dedim heralde çıkma teklifi etcek gittim ışte bana öyle şeyler söyledi ki ağlamaktan öldüm canım çok yandı bi kez daha oldu böyle bisey oda internet cafede herkesin içinde rezil etti beni yine çok ağladım aradan 2 yil geçti ışte tel. Numarasını buldum hergün arayıp sesini dinleyip ozlemimi gideridum bazen konusuodum yine asagiliyodu beni çok canımı yaktı sonra ciddi ciddi unutmaya karar verdim sinir hapı antidepresan kullandım. Onun için gözlerimi de bozdum 3 yil 6 gün oldu ve hala deli gibi seviyorum bi kez instagramdan konuştuk aşağıladı beni yine. Işte bunu hem kurban hem ramazan bayraminda aradim bayramını kutladım oda benimkini kutladı çok mutlu oldum gerçekten sonra yine instagramdan konuştuk ışte nslsin napysn dedi çok mutlu oldum ama konuşmayı kısa kesti yine de çok mutlu oldum. Şuan tekrar antidepresan kullanicm 3 yıldır seviyorum ama o beni sevmio çok acı çektim ve şuan oturdum ağlıyorum üstte yazanları tekrar deniycem ve artık unutcam çünkü mutlu olmak benim de hakkim ama ben çok acı çekiyorum ama bu onu gormuyo bile bu da çok koyuyo..

  15. siyah lale  Eylül 23, 2016

    Hangisini unutacaksınız. Sevdiginizi kaybetmeyi mi . Yada 12 yıllık evliliği mizin bitmesini mi. Veya bu evliliğini bitire nin onun kardeşim dediği kuzeni olması mi. Yada boşanmasının daha ilk ayında nişan yapmalarını. Veya en kötüsü 7 yaşındaki kızınızın anne Ben o kadına kızacam bagiracam babamı niye aldın diyecem demesini mi. Söyleyin hangisini. 2 ayda dünyanın ters-yüz oluyor. Hangisini

  16. ..  Eylül 25, 2016

    3 yillik sevgilim 17 yasindayim resmen onunla buyudum ben en mutlu gunlerim onunla gecti ama en kotu gunlerimde onun yuzunden oldu baskasiyla konusmaya basladi benim sevgilimken bana seni cok seviyorum derken baskasiyla konusuyodu napicam ben o kadar guzel ki unutamiyorum 20 gun oldu ayrilali ben ayrildim bi kac lez aradi mesajatti ama nasil geri doneyimki nasil guvemecem ustelik boyle bi olay yasandi ve affetmistim hic bir sosyal paylasim sitesi kullanmiyoduk ve simdi baktim ki kullanmaya baslamis fotograf falan atiyo takipci sayisina bakdikca icim yaniyor benim cok kiskaniyorumonu hep aklimda hep of.

  17. Gizemli  Ekim 1, 2016

    Cok zor 4 yıldır seviyorum

  18. Eren  Ekim 12, 2016

    Benimde canım çok açıyo tek taraflı yaşadım yıllarca şimdi evlendi bilmiyorum yaşamaya korkuyorum nasıl gecerki bu acı

  19. melisa  Ekim 12, 2016

    arkadaşlar benim durumum daha kötü ben 1 bucuk senedir bi cocugu seviyorum 19 yasında.her dediğini yapıyorum.gel diyo gidiyorum git diyo gidiyorum cok salağım gercekten.herkes artık bana yüzsüz gurursuz diyor.ama ben onsuzda yapamıyorum.o varken sorun var o yokkende sorun var.ama beni hergün dövüyor yine bişey diyemiyorum sırf sevdiğimden.ama artık yeter dedim ve dün bidaha konuşmayalım dedim.bence sizde böyle yapmalısınız arkadaşlar.

  20. Çağresiz  Ekim 13, 2016

    Çok ama çok sevdim onun yüzüne bakamıyordum rüyalarında o kokusu burnumda sesş kulağımda o tatlı yüzü gözümde hala ona çok aşıktım onun yüzüne bakınca kalbim patlıyodu resmen ama o bende hissetmedi benimle aynı sınıfta olan kişiyle aşk yaşıyolarmış onu duyunca unutmak istedim ama duygularım daha çok çoğaldı ben unutmaya öalışırken çoğaldı gine gine gine ve fine artık pes ettim söylicektim cesaret edenedim hem ona rezil olnaktan hemde aşk yaşadığı kızın gözünde kınanmaya cesaret edemedşm okudum yazdım heryer kalple doldu vebtaştı defterlerimde sadece onun adı vardı adı E ike başlıyor ona aşık olduğum gin çarşamba o gün en sevdiğin gün oldu ve hep çarşamba günü o his daha çok çoğalıyor o şuan burda değil o benim aklımda aşk kelimesi onu hatırlatıyor “AŞK”

  21. Erosunaski  Ekim 17, 2016

    Bizimkisi cocukluk askiydi çocukken de asiktik birbirmize heesey cok hizli gelişti iki yil gozum kor kulagim sagir iki yil onu cok Sevdim ben oda bni sevmisti cok sevmistik birbirmizi simdi öyle degersiz öyle degersizim ki mesajima bile cevap vermiyo onun kilina zarar gelse benim canim aciyodu ya ben onu canımdan cok sevmistim bee nasıl sevdigimi anlatamam kalbim aciyoe özlüyorum onu sesini gülüşünü kokusunu banaa bakışını beni kaybetmekten korktugu icn agladigi o gunleri özlüyorum ve bir daha asla gelmicek biliyorm gelmesede sevicm onu

  22. emrah  Ekim 21, 2016

    İlk defa kız arkadaşımda ayrıldıktan sonra öyle bişiy baylasacam şimdiye kadar hiç kimseyle baylasmadigim şeyler ben yaklaşık 6 seneye yakın bi ilişkimiz oldu kız arkadaşımla ve yaklaşık bi 5 aya yakın birbirimizden ayrıldık tabiki de o ayrıldı neden derseniz sadece mutlu olamiyacagini söyleyerek ayrıldı benle 6 seneye kadar kafan nerdeydi ey kız 6 sene sonra bunu diyorsun yanlismiyim sizce sevdim desen delice sevdim ve hala unutamiyorum ve şimdi onu aklımda hayatımda çıkartmak için evlenmeye karar verdim sizce ben yanlış bi yoldayım

  23. İsim yok  Ekim 27, 2016

    3 yıl aynı lisede arkadaş olarak kaldık. İçimdeki o sevgiyi onu kaybederim düşüncesiyle bir kere bile açmadım. Çünkü onun beni arkadaş olarak gördüğünü biliyordum. Ve arkadaşlığımız bozulmasın diye bir kere bile onun gözlerinin içine bakarak seni seviyorum diyemedim. Ya benimle bir daha konuşmazsa muhattap olmazsa diyeydi herşey. Ta ki günlerden cumartesiyi pazara bağlayan gece beni aramasına kadar. Aradı ve bizim aramızda ki arkadaşlıktan dostluktan başka birşey diyene kadar. O günden itibaren hayatımı bir mutluluk bir huzur gelmişti. Ondan sonda kısa süreli ayrılmalar oldu ve her zaman barıştık. En son ailem bu ayrılmaları duyana kadar. Ailem duydu ve o kızı bırakacaksın dedi. İki tane çözüm yolu vardı. Ya senelerce sevdiğimi söyleyemeyip en sonunda kavuşmuşken bu hayatta ondan başka kimse beni mutlu edemeyeceğini düşündüğüm kız arkadaşım, ya da beni doğurup bu yaşlara kadar getiren bir dediğimi iki etmeyen ailem. Ailemin haberi olduğu o geceden sonraki gün, skype da herşeyi anlattım ve seçimi ona bıraktım ya aileni bırak kendi hayatını kur diyecekti ya da ailenle kal. O benim iyiliğimi düşündü ve köpekler gibi birbirimizi sevmemize rağmen aileni seç dedi. O gün den beri her gece yastığıma sarılıp uyuyorum onu yanımda hissetmek için. Her gece dua ediyorum onunla bir ömür boyu birlikte olabilmek için ve Emin’im o da aynı durumda. Böyle bir hayattan insan nasıl mutlu olabilir ki soruyorum hepinize.

  24. Umut  Ekim 28, 2016

    2 senedir pilatonik olarak aynı işyerinde çalıştığım birine aşık oldum. Aslında ne ara başladı nasıl aşık oldum anlayamadım ama gece yatmadan ve sabah uyandığımda ilk o aklıma gelmeye başladı. Başlarda oda benden hoşlanıyor sandım ama zamanla birbirimizden çok farklı olduğumuzu gördüm. o gece hayatına düşkün ve her haftasonu bar bar gezen biri, ben ise işten eve evden işe monoton hayatı olan basit biriyim onun gözünde. Halbuki o isteseydi ben çoktan onun istediği gibi biri olmaya hazırdım. O ise bırakın benden hoşlanması sabah günaydın dememe rağmen cevap vermeye bile tenezzül etmiyor. Tum bunları bile bile neden onu düşünmeden edemediğimi bilemiyorum. Bu öyle saçma birşey ki, kendime öyle kızıyorum ki anlatamam. Bir sabah uyandığımda onu tamamıyla unutmuş olmayı öyle istiyorum ki. Çünkü bu şekilde yaşamak öyle zor öyle güç…

  25. Umut :(  Ekim 28, 2016

    2 senedir pilatonik olarak aynı işyerinde çalıştığım birine aşık oldum. Aslında ne ara başladı nasıl aşık oldum anlayamadım ama gece yatmadan ve sabah uyandığımda ilk o aklıma gelmeye başladı. Başlarda oda benden hoşlanıyor sandım ama zamanla birbirimizden çok farklı olduğumuzu gördüm. o gece hayatına düşkün ve her haftasonu bar bar gezen biri, ben ise işten eve evden işe monoton hayatı olan basit biriyim onun gözünde. Halbuki o isteseydi ben çoktan onun istediği gibi biri olmaya hazırdım. O ise bırakın benden hoşlanması sabah günaydın dememe rağmen cevap vermeye bile tenezzül etmiyor. Tum bunları bile bile neden onu düşünmeden edemediğimi bilemiyorum. Bu öyle saçma birşey ki, kendime öyle kızıyorum ki anlatamam. Bir sabah uyandığımda onu tamamıyla unutmuş olmayı öyle istiyorum ki. Çünkü bu şekilde yaşamak öyle zor öyle güç…

  26. iibo  Kasım 2, 2016

    4 sene once karsıma cıkmıstı ilk görüşte farklı bişeyler olacgını hissetmiştim cunku digerleri gibi bakmıyordu bakışları anlamlıydı hatta susuşları bile bazı insanların milyonlarca kelimelerinden daha anlamlıydı karanlık bi geçmişi bırakıp onunla yeni bi yola başlamıştım bilemiyorum bidaha yasayabilecegime inanmadıgım derin taze saf duygular besliyordum ona karşı onunda beni sevdiğini düşünüyordum gözüm ondan baskasını görmüyordu gülüşüne sarılıyodum onun hatıralarımda cok farklıydı sevgi dolu sevecen tatlı sanki güzel olan ne varsa o bedende birikmişti hersey bir rüya gibiydi hiç uyanmak istemediğim bir rüya… sonra okulun bitmesine 10 gün kala ayrıldık ayrıldı gitti benden inanmıyordum ama gittigine kendimi buna bir türlü inandıramıyordum 2 sene boyunca hayatımdaydı o bana aitdi sonra ogrendimki benimleyken defalarca aldatmıs beni yine sonradan ogrendim yakın cevresine onunla okul bitene kadar takılacagım gibisinden seyler soylemiş devamlı.. ben tabi bunları ayrıldıktan sonra ogrendim neyse gel gelelim bu gune ayrılalı tam 2 sene oluyor ama hergece yatmadan once aklımda sabah uyanınca aklımda her an her saniye canımı yakıyor yoklugu bugunde sevgilisiyle gordum onu üzülmedim hemde hiç cünku yuzu guluyordu belliki mutluydu onunla bu benı sevindirdi ama kalbimde tarifi imkansız bir yanma hissettim bu duyguyu tanımlayamam heralde onu kaybettigimi kabullenme duygusu olabilir ona bidaha dokunamıyacagımın kanıtıydı bu sankı neyse fazla uzattım sonra onu unutmayı denemek için yol ararken buraya gelmişim paylaşmak istedim… Hayat insana cok sey ogretiyor nefes almadanda yasanabilecegini duygular olmadanda yasanabilecegini mesela tğm dunyanızı bir insana baglamayın sonra gittigi zaman kendinizi toparlama sansınız olmayabiliyor

  27. Gözüm arar gözlerini  Kasım 2, 2016

    En zoruda sevdigini nefesim hayatın en sevdiğim yanı dediğin adamı başka biriyle mutlu görmekmiş ben bugüne kadar acı yaşamamışım sessiz çığlıklar atıyorum feryat figan ama kimsenin eli kalbime yetişemiyo gözyaşlarım ardı arkası kesilmiyecekmiş bir yagmur gibi ha yagdı ha yagacak hep derdim ben olmasamda mutlu olsun diye nerden bilebilirdim tüm bedenimi sıkan nefesimi kesen bir acı olduğunu hersey bana onu hatırlatır oldu en olmadık yerlerde aklımda şairin dediği gibi ya bütün şairler sevmişti seni yada her şiirde ben buluyorum seni geceye dair son kelam seni unutmaya ömrüm yeter mi sevgilim eksik yanlarımı tamamlayanım?

  28. Zeynep  Kasım 2, 2016

    19 yaşındayım. Mugkaya sıtkı Koçman Üniversitesi ni kazanmıştım ..kayıt dönemi ve sonrasında herşeyimle ilgilenmisti. Bir gün bana seni seviyorum dedi. Ben ona seni sadece arkadaşım,abim olarak görüyorum demiştim. Aradan bir iki hafta geçti ne biliyim çok alisMistim farkında olmadan özlemeye ,kiskanmaya basladim. Bana seni kendime aşık edicem ve hic ayrilmicaz demişti ..aşık olmuştum evet ama diğer sözünü tutamadı. .çok zormuş be aşk, için yanıyor ,hangi sokaktan gecsen anıların aklına geliyor, sonra üst üste sigara yakiyorsun hatta bazi geceler sigarayi tersten yakıyorsun farkında olmadan ..unutmayiz belki ama yokluğuna alisiriz, Allah kimseyi bu siteye girecek kadar aşık etmesin

  29. Kırmızı gül  Kasım 4, 2016

    Çok zor be kardeşlerim aşk acısı çekmek. Ben sevgilimden acı çekiyom sevgiliyiz önceden yakaladım bunu başkasıyla konuşurken bida yapmicam dedi sonra gene yaptı gene yaptı kahretsin ki bırakıp çekip gidemedim şimdide aklım da hep o acaba gene yapıyomu hergün içim hüzün doluyo sevgilimle konuşurken bile ama ona belli etmiyorum çok seviyorum çünkü onu ama ayrılmam gerekiyo artık yapamıyorumda ona güvencim hiç kalmadı ama hala sevgiliyiz nasıl oluyorsa bana yardım edin arkadaşlar nasıl ayrılcam ben bu kızdan nasıl unutcam onu

  30. ask masalı  Kasım 5, 2016

    2 yıldır asıgım ona o bni ilk zamnlar pesımden cokkostu ama bn ıstememıstm sonra ben ona cok asık oldum hala bırlıkteyız ama ona guvenmıyoru bnı aldattıgını duydum kanıtım yok dıye bıse dıyomuyorum delıgı asıgım ona onunsuz nefes alamıycam gıbı kalbım sıkısıyo kımse anlamaz masıl untacgımı bılmem hayatmdn hıc cıksında ısdemem bn onla kurdudum tum hayallerımı evlenecegımı cocuklarımızın olacgını ama obnı anlamadı onunsuz nasıl yasayacm onsuz nasıl yaparırkezn sorunum bılmıyorum telefonlarımı acmıyo sorunları varmıs ama herkez oln sorunları var bnmde ona yanlısmıyorum ben sadece onu sevıyorum onun yanında mutlu oluyorum ama o olmazsa olmaz dayanamam oyuuzdn herseyınekatlanıyorum dogrumu yanlıs mı bılmıyorum canım cok yanar yeter artkkkk ya nasıl unutacm hayatımdan cıkaracam onu acı cekmeden nasıl

  31. *******  Kasım 11, 2016

    o evleneni4 yıldır ama hala unutamıyorum

  32. selin  Kasım 16, 2016

    unutmak istemiyorum ama çok acı çekiyorum onu sevmek çok güzel birşey ama sevilmemek kötü umut verip gidiyor acı çeken yine ben oluyorum

  33. hayat  Kasım 24, 2016

    Bundan 1yil once teklif etti kabul etmedim sonra buyuk bir soz ettim sonra biz sevgili olduk ilk sevgilimdi bn cok sevdim onu ama gosteremiyodum sonra bnden ayrilmadan oce kankam dostum dedigim kisiyle sevgili oldu cok zoruma gitti arkadasimda bni brakti doktora gittim ama hala unutamiyorum bi gozum yasli geziyorum zoruma gidensey bana sktr git deyip gordugunde uzun uzun bakmasi cok zor kalbimi parcaladi

  34. DesertEagle  Kasım 24, 2016

    Bele veziyetin içine soxum.

  35. şair  Kasım 27, 2016

    Acıyı çekmeden önce ilişki kurduğun eğer en yakın arkadaşınsa.. olmasın. Sakın en yakın arkadaşın olmasın. He eğer oda seni seviyosa gerçekten çok güzel. Benimkide öyleydi ama sebepsizce erken diyerek ayrıldı. Şu an onu ne sosyal medyada takipten çıkabilirim ne de ilişkimi tamamen kesebilirim. Çünkü tüm arkadaş çevremde o var. Her birinde. Ne yapıyim ne ediyim unutamıyorum. Arada odama çekilip saatlerce ağladığım bile oluyo. Ben buna çare bulamazsam ne yaparım bilemiyorum. Bu yaşadığım olayada bi söz de yazdım ve böyle bi yazının benden çıkacağını hiç beklemezdim.. “Hayatım o zamanlar kalbimden dışarı çıkmaya çalışan bir küçük kırmızı bi tarçın şekeri gibiydi. Acı olan sadece kalbimden çıkması değil, kendi bıraktığı acısını hala hissedebilmemdi.”

  36. ÜZGÜN  Kasım 27, 2016

    tek kelimeyle SEVİYORUMMM

  37. ÜZGÜN  Kasım 27, 2016

    beni sevmese de çok SEVİYORUMM

  38. Ömer  Kasım 30, 2016

    Unutmak öyle bir kolayki nedense hic biriniz bu yolu denemiyorsunuz
    Burda her cinsten aldatilmiş ayrilmiş insan var
    Ben biliyorum ki yenise eskisini söker atar
    Onun için birbirinizle tanışıp sevgili olun
    Bukadar basitken neden hobilerle falan uğraşacaksiniz ki
    Unutmak istemeseniz bile yeni bir kisiyle cok kolay ve cok kisa zamanda unutabilirsiniz

  39. Ömer  Kasım 30, 2016

    Ben de sonsuz denilen bir aşka aldandım
    Kasım ayı benim için tam bir yıkım oldu tamamen yıkıldım hiçbir umudum kalmadı
    Her gece acilar içinde kıvranıyorum ve ona yazarak kendimi rezil ediyorum
    Unutunca çok pişman olacağımı iyi biliyorum hala onu bırakmak istemedigime ve hala onunla konusmaya calistigim için gururum benden hesap soracak ne yapsam önüme çıkıp senin zaafın var zayıflığına şahidim sen zavallısın diyecek
    Şuan yapamıyorum gücüm yok ama unutunca nekadar güçlü oldugumu farkedecegim. De gec olacak

    Ben biliyorum yeni biri yalandan da olsa teklifimi kabul etse 1 2 ay hic gorusmesek bile sadece mesajlaşırsak
    Bunu atlatacağımdan eminim

    Ama yok yardımcı olacak birtek insan yok
    Herkes yeni bir iliskiden sakının diye diye milletin aklına kazımış bunu gelen gideni aratırmış ta yok efendim daha kötü olurmuş daha cok aci cekermiş ulan hanginiz denedi de bunu soyluyor

    Bu durumda zaten baskasina aşık olunmaz fakat kisa bi sure de acilarinizdan kurtulmak için bu yok en dogrusu
    Beyninizi meşgul edecek yeni bir ilişki korkmayin bağlanmazsınız yenisine birbirinizi kullanın
    Sonunda goreceksiniz çok samimi iki arkadas olacaksınız ayrilinca
    Ve unutmayın sevdiginiz size aşk acisi cektiriyorsa bilinki geri donse bile sizi sevmez insan 1 kere ayrilir ve ayrilan taraf mutluyken bizin bu acilari çektiginiz onun umrunda degildir
    Sevginizi hak etmemiştir
    Ben şuna inanıyorum
    İnsan istedigini sevip aşık olabilir cansiz bi nesneye bile bunun icin sadece onu sevmeye calisip aşk sozleri fisildayin ve sarilin biliyorsunuz ağaca bile aşık olanlar var….
    ama ayrilan ihanet etmiş sevmeyi denememiş

  40. Dugu  Kasım 30, 2016

    Herkez diyor gececek unutmak zorundasin be adam kimse anlamiyoki asik olan bir insan ne kadar unutabilirki anlayamiyorum hergun onu goruyosun diyolarya onubla herseyini kes butun irtibatlarini hadi kestik ben istemesemde hergun onu goruyorum o nolacak? Seviyorum ben onu cok ama cok onunla vakito gecirmek istiyosun gulmek istiyosun mutluluguna mutluluk katmak istiyosun ama hicbirini yapamiyosun hem bir yandan o kadar yakin hem bir yandan o kadar uzak nirde o kisiyle kardesim diyosun oda sana oyle diyo aranizda bissuru engel var sen naparsin simdi o kadar uzun bir hikayeki ben bile sastim artik napacagimi …. ?

  41. yorgun  Aralık 1, 2016

    Bir yildir asigim ona asik oldugum cocuk bizm sehirde oturmuyordu buraya okumaya geliyordu senede iki sefer fln geliyodu okudugu yer bizim mahaalledeydi buraya gelsede hic cikmiyordu medreseden cokk seviyorum yaa cokk tatli biri dindar biri yetim yedi yasindan beri babasini gormemis cok efkarli biri onun icin cokk uzuluyorum cok cok icine kapaanik bir insanim hep ezilirim bu hayattan ne zaman gidicem diye dusunmekten beynim yandi sevdigm cocuk la konusuyorm hep bn mesaj atiuorm hep ben hep ben ama bu bna cok pis koyuyo ya ask nedir be kardesim sadece bi zaman kaybi uzulup mavolmaktan baska bisy deil arkadaslar allah hepimize yardm etsin insallah

  42. Anonim  Aralık 3, 2016

    Herkez isyanlarda :”( ..ama olsun
    Heryerde saç var…

  43. Sewda  Aralık 5, 2016

    Gercekten Allah kimseyi bu sitelere dusurucek kadar aşık etmesn bende cok sewdim Allah biliyor ya hayatmı isteseydi werirdim ama olmadi iste sevmedi istemedi beni hicbir zaman hep akli sewdigi insandaydi biz 6 ay ciktik seni seviyorum seninle ewlenicem ve birsuru suslu ama bos cumleler kurdu sonra birgun aksama kadar ne aradi ne sordu ben aradgmda ise telefonu dahi acmadi konustuk fln sanki aksama kadar arayip sormayan o degilmis gibi sonra ayrldik bu sevdigi kizla baristi benimlede ondan ayrilmis sonradan ogrendim ben salak salak aglarken o mutluymus herneyse o ewlenicekti ama olmadi herseyi yasadigi kiz onu secmedi yari yolda kaldi yine bana geldi ve ben cok sevdigim icin kabul ettim ama beni sevmedigi icin hicbsey olmadi umursamaz tawirlarla yaklasti ve bende olmadigini anlattm yapamadigimizi beni sevmdgni falan oyle ayrildik ve o hicbirsey olmamis gbi hayatna dewam etti simdide cok mutlu kafasi rahat ben yokum ya mutludur benim yuzumden uzulurdu o benim mutlulugum ven ise onun mutsuzlugu oldum bende hayatima bakicam bende yasicam o nasil yapiyorsa bunlari neden yazdim diye merak ediyorsaniz sizi uzen herseyi hayatnzdan uzak tutun hicbir zaman sizin istedgnz gibi olmaz ve herseyde bir hayir mutlaka vardr sabretmeyi ve baskasiyla mutlu olacaginiza inanin…

  44. Meryem  Aralık 7, 2016

    Arkadaşlar yemin ederim size biz kendimize güçlüyüz diyoruz ama öyle değil ben o kadar acı çekiyorum ki anlatamam ölüme kadar vardım unutayım diye ama olmiyo yalvarırım size yardım edin bana ben kaldıramıyorum eğer bu sefer çaresini bulamazsam ben gerçekten öldürürüm kendimi artık gücüm takatim kalmadı allah rızası için yardım edin lütfen

  45. Abdullah  Aralık 7, 2016

    Arkadaşlar kalpte hakiki iman aşkı olmassa ne yaparsak yapalım sonu hüzün galiba. Hepimiz insanız ve kalpte harbiden birinci olarak iman aşkı olmassa sonu kötü bitiyo,haketmiyo çünkü karşındaki insan senin sevgini o yüzden önceliklerimiz ve vazgeçmem dediklerimiz İslama yönelik olmalı,sonrasıda mevla görelim neyler neylerse güzel eyler…

  46. özge  Aralık 8, 2016

    çok güzel bir yazı olmuş kimse vazgeçilmez değildir herkes bir gün silinip gider ve sevdiğimiz insanlardan bin kat belki trilyon kat daha iyi insanlar karşımıza çıkacak geride bıraktıklarına takılma önündekilerle yola devam et ^^

  47. İsimsiiz Deli  Aralık 14, 2016

    3 yıl oldu Aklımdan cıkmyo hersyi yaptim mesjlari sildm Resmleri Beyfendinin sevgililerii Bitmiyokii Her duydgmda baskasyla ismni Nefes Alamicak kadar ktu olyrm .s O kadar sey yasadk coluk cock aski gbide deildi öle .s Lise askiydii 17 . Yaş askiydii O cezaewindeydi ben bekledm cikti ben 3 ay hastanede yattm onun yznden son kez gorcem die balkondan atladim beyfndi o 3 ayda 10 tane kz bulms bide onun gogsnde benm ismim yazioo Bana hep askla bakardi Smdi baskalaryla nyse o surdan gitsn? ben burdann? tükenirimm .ss :((

  48. zeynep  Aralık 15, 2016

    Bende Sevdim
    Kisaca okulda olan bi olay tam olarak 3 yil once kasim ayinda bi sinifa gittim nobetciydim duyuru yaptim ve oda bana soru sordu o anda fakat pek fazla dikkatimi cekmedi o an ve sonra ikici donem olunca dikkatimi cekmeye basladi acikcasi arkadasimda sebeb oldu bak bakiyor diye falan sonra bi gun yanina gittim ve konustum sonra bi daha yanina gitmedim ondan sonra ona karsi umursamsz davrandim ve herzaman pesimdn gelmeye basladi her
    yerde karsima cikti ama 12.sinifta ygs yle
    ugrastigim icin onunla ilgileedim yani umursamaz davranmadim ve ni baktim ki ortaliklarda bile yok

  49. mihrimah  Aralık 23, 2016

    AŞK laftan anlamaz ki……

  50. bünyamin  Aralık 24, 2016

    iyi diyorsunuz güzel hikaye. her şey kafada başlar kafada biter. aşk acısı çekenlerin dikkatine bilmem okuyacak mısınız ama yinede yazıyorum… öncelikle o yokken büyük bir boşlukta yalnızlıkta dipsiz kuyulara bir başınıza yaşıyormuşsunuz gibi oluyor. size unutun onu demiyorum o size ne kattı diyorum buradan ben mesela teşekkür ediyorum onlara neden teşekkür ediyorum onlara takılıp kalmamayı öğrettiler tecrübe edindim birçok şeyi onlar sayesinde bir sonraki adımda daha net daha doğru daha kararlı adımlar atmaya başladım.ilk acı çektiğimde 4 sene sürmüştü bu durum sonra bir baktım HAYATIM ELLERİMDEN GİDİYOR belki bulunduğum yerden daha iyi bir yerde de olabilirdim yazık ettim belki de kendime durun ve düşünün değer mi bu kadar üzülmeye? HAYATINIZ ELİNİZDEN GİDİYOR teminniniz allahtan olsun arkadaşlar hayırlısıysa olsun diyerek başlayın konuşmaya ilişkiye en sonunda oluyorsa doğru kişidir yoksa aramaya devam edeceksin biliyorum zor bir durum alışıp başka birini aramak unutamayacağını sanıyorsun yaşamak istemiyorsun onsuz zindanda gibi oluyor. peki o üzülüyor mu bu kadar biraz kendini düşün ÇÜNKÜ HAYAT SENİN HAYATIN aşk nedir peki(malzemesi çalınmış sevgidir) herkes aşık oldum der durur ancak aşk hevesin geçene sevda nefesin yetene kadardır derler. doğru kişiyi bulmak istiyorsan geçmişinden ders alacaksın bakacaksın durup nerede hata yaptım diye kendinde değiştiğini göreceksin böylelikle HAYAT DEVAM EDİYOR DOSTUM..

Yorum Ekle